Cviky na vypracované bříško

30. july 2013 at 12:21 | Kerry no Kiren Dreyar |  Hubnutí
Chceš mít dokonalé bříško, žádný špíček a hezky vypracované? Tak čti dál.

Klasické sedy,lehy:
1) Lehněte si na podložku, pokrčte nohy v kolenou a překřižte ruce za hlavu.
2) Zvedněte hruď od země a s rovnými zády se zvedněte tak, abyste odlepili lopatky a bedra od země.
3) Cvik provádějte plynule a nedělejte trhavé pohyby.
4) Vraťte se do původní pozice (pokud chcete více zapojovat svaly, nepokládejte záda až na zem, zastavte se těsně před podložkou).
5) Celý cvik opakujte 12-16krát.
Zvedněte nohy:
1) Lehněte si na podložku, zvedněte nohy a po celou dobu cvičení je držte tak, aby svírali pravý úhel.
2) Překřižte ruce za hlavu a zvedněte ramena a halvu od země směrem ke kolenům.
3) Vraťte se do výchozí pozice a cvik opakujte 12-16krát.
Šlapání na kole:
1) Tento cvik vzdáleně připomíná šlapání na kole, je velmi účinný, protože procvičuje všechny svaly na břichu.
2) Lehněte si na podložku a dejte dlaně za hlavu.
3) Přitáhněte kolena k hrudi a zvedněte ramena a hlavu od země.
4) Narovnejte levou nohu a zárověň natočte tělo tak, abyste se levým loktem dotkli (nebo alespoň přiblížili) k pravému kolenu.
5) Stejný postup opakujte na druhou stranu. Celý cvik proveďte 12-16krát.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Hikari-san Hikari-san | Web | 30. july 2013 at 13:27 | React

super, nějaký nový tipy na posilko :) Mám vždycky radost, když objevím něco novýho :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement